Tröttare en tröttast >x<

Jaha, igår var det dans och idag e man ledig, i onsdags var det skolansdag och det var jobbigt men helt okej. Vi samlade in pengar till Haiti, och jag, Melle och Lina baka cupcakes :3 muuums, men bilderna på dom kmr lite senare heheh ^^ men som sagt igår var det dans och nu e hela dansen klar, jag lärde mig ganska snabbt !! YAAY!! men vi har bara en gång kvar att öva :S innan det e föreställning... "oh shit!" lixom, men det ordnar sig
Just nu vill jag bara sova men kan int, har problem med att somna om. Senare ikväll ska jag kolla på brasan i Trädgårdstorp och efter det ska jag och syrran till Tullinge gård :D för att övernatta med kompisarna!! Roligt Roligt. orkar int skriva mer nu... HA EN TREVLIG VALBORG ALLA!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA

2012-12-20 @ 20:35:11

Kommentera om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den :3)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0