Gorillaz & MSN

Som ni alla vet e jag beroende av Gorillaz, och sitter därför såklart och lyssnar sönder alla deras låtar!!  Jst nu e det 68 state som spelas upp på Spotify, samtidigt skriver jag detta inlägg och chattar lite :D Fast jag ska snart platta håret, och ... hitta några bilder att lägga upp, OFC på Gorillaz xD och kanske en video oxå på Stylo!!
Btw 2-D, han med blått hår, e min <x< so don't touch hiim!!!! ooom ni gör det ... >:3 då äter jag upp era kakor!!
och det vill ni ju int elr hur??  Men här kmr lite bilder. oj höll på att glömma; 1 STORT GRATTIS TILL MIMMI SOM FYLLER 14 IDAG!!! HAPPY BIRTHDAY!! <3333 okej nu kmr lite bilder x'3

Murdoc, 2-D, Noodle, Russel = GORILLAZ

NOODLE, 2-D, RUSSEL, MURDOC !!! :D

2-D, NOODLE, RUSSEL, MURDOC XD

Oki nu kmr några låtar;

STYLO:


DARE

      

19 2000

         


Kommentarer
Postat av: ida

Murdoc är min c:

2010-09-04 @ 17:46:46
URL: http://shufflingcards.devote.se

Kommentera om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den :3)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0