Noodle!!! :D

Här sitter jag och lyssnar på världens bästa remix (tycker jag) DARE Dave Aude Club Mix - Gorillaz ^w^ och eftersom jag skrev om Gorillaz i förra inlägget, bör ni veta vem Noodle e om ni nu läste det xD hahah, tror int att ni gjorde det, men spela roll. Noodle e den lilla japanska flickan som försvann efter olyckan i El Mañana videon, T^T bu-hu, jag sitter och tecknar henne just nu :D är rätt stolt över mig själv för den bilden e grymt snygg, med alla skuggningar!!! fast väldigt svår att göra :S nu kmr en bild på Noodle;
DEN FÅR DUGA :D HAHAH!!!

Gorillaz - Dare (Dave Aude Club Mix)

Kommentarer
Postat av: mel

heja Noodle x)<3333^^

2010-05-06 @ 08:29:42
Postat av: ida

NOODLE <3

2010-09-02 @ 20:02:59
URL: http://shufflingcards.devote.se

Kommentera om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den :3)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0